.comment-link {margin-left:.6em;}

Wednesday, September 14, 2005

 

Bekauri report airs on Georgian TV

From Civil Georgia:

Tbilisi-based private television station 202 broadcasted on September 13 an investigative report, which incriminates Koba Bekauri, a parliamentarian from the ruling National Movement party, for illegal business activities.

The report is a major element in a scandal involving the detention of co-founder and anchor of the 202 TV, Shalva Ramishvili. Bekauri claims Ramishvili was extorting USD 100,000 in exchange for the latter killing the piece. Ramishvili says Bekauri has been intimidating him and fabricated the extortion charge.

Comments: Post a Comment

Links to this post:

Create a Link



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?